Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 november

Kategori: Allmänt

Oj, insåg just att det är jul om typ en månad. Hej å hå.
Bara börja inhandla lite julklappar snart då. Och julpynta. Och julbaka. Och lyssna på julmusik.
Myys. Älskar verkligen julen. Tyckte iofs nyss att det var julafton. Detta år har gått FORT!!
 
Idag har jag lunchat och gått på stan med bästa Jonna, Enya och Troy. Mkt mkt trevligt.
Köpte en ny partytopp. Och en triss som jag vann 30kr times twoooo. Nästan miljonär ;)
 
Ikväll är det jobb som gäller. Samma imorrn. Och söndag blir det väl en sväng på stan och
trägas med resten av folket som också ska dit :)
 
Trevlig helg!!
 
 
Fick rå om dessa guldklimpar en sväng i tisdags då systeryster var hos frissan! ♥
 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Såg också att Sports tracker hade bäst i test! Men fick ett tips av en läsare; jogg.se, där mätte jag upp sträckan som jag trodde var 7,9 km, de var visst bara 6,5 :(( Så så duktig var jag inte som jag trodde!

    Kom och plåstra om mig! Kan lova att du skulle bläkas lite! Dock satte jag på Compeed. Frågade mamma om hon hade några i väskan, "ska kolla" svarade hon. "Jo, sedär". Och visst hade hon, bara en sisådär hundrafemtio stycken. Mamma kan man alltid lita på, hon har nog hela världen i sin väska! =)

    2012-11-23 | 20:46:31
    Bloggadress: http://www.jennieohlund.blogg.se
  • Jennie säger:

    Men NAAAJS! He sko bli så råolitt! =)

    2012-11-26 | 20:16:57
    Bloggadress: http://www.jennieohlund.blogg.se
  • evelina säger:

    jahha kul med skyltsöndag =) kul med saw 4, kul med tisdag, kul med jul, kul med helg, kul med löning, kul med fest. tjeeena!

    2012-11-26 | 21:54:48

Kommentera inlägget här: