Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 april

Kategori: Allmänt

 
För 2 helger sen hade vi överraskningsfest för min underbara älskade syster.
En försenad 30 års fest. Och den blev så lyckad. Drog dit kring 10 tiden. Mitt i hennes frukost,
med en vinare i ena handen och vinglas i den andra. Skål sa vi.
Sandra sminkade och klädde henne som en äkta 80-talare. Drog vidare mot Boda Borg där
vi var i nästan 6 timmar. Drack öl, åt tacosbuffé och kämpade oss igenom banorna. Roooooligt!!
Festen på kvällen hölls hos Sandra och Jesper. Där blev det en massa skratt och surr.
Kom hem kring 1 tiden efter en lång och helt underbar dag.
 
(sista bilden har jag snott från Sandra)
 
Ja vad ska man säga. Snygga var då alla iaf. Speciellt Jennie. Mohaha ;)
 
Nu ska jag slänga i mig frulle. Sen ska jag iväg och göra klart min tatuering. Äääntligen.
Visar bild sen :)
 
Puss!
 
 

Kommentarer

  • jonna säger:

    Hej hopp! :) Oj så snyyggt ni alla hade klätt. er. Jennie framförallt då också ;) Haha. Vill ju ses snart men jobbar ju bara för tusan., Puss. Ps späännande med slut et :)

    2013-04-06 | 12:00:58
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: