Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 februari

Kategori: Allmänt

Ouch, har träningsvärk i hela kroppen. Lär väl inte kunna gå imorrn.
Ena chefen som också är PT har öppnat ett gym typ några meter från mig.
Drog dit och tränade nu i afton. Vilken skillnad det blir då man verkligen
får hjälp av nån som kan :)
 
Imorrn är det för övrigt fredag. Och efter kl 14 tar jag helg.
Läängtar då jag vet att den kommer bli en kanonbra sådan.
Har massa roligheter inplanerat :)
 
Nu ska jag lägga mig ner i soffan för första gången idag. Kommer bli skönt!
 
Tjo!
 
 
 
Hängde med dessa godbitar förra veckan!
 
 
Igår bjöd Malin oss tjejer på en fantastiskt god spagetti och en underbar efterrätt!
Kom hem med kramp i magen. Både från all mat och från alla skrattattacker vi fick!
Vilka underbara vänner man har!
 
 

Kommentarer

  • Elisabeth Hansen säger:

    Nä men alltså nu får du ta och uppdatera.. ;)
    Inte kan du inleda med att du ska tatuera dig och ingen bild om hur det blev.. bara till att lägga upp en bild och kommentera varför/var/hur allt gick.. ;)

    2013-03-24 | 19:04:58
    Bloggadress: http://northlivning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: