Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 januari

Kategori: Allmänt

 
Jahapp, då var det ett nytt år igen.
Julen, dagarna efter och nyår har vart super! Full rulle!
Tänkte mig en liten sammanfattning av dom senaste dagarna. Med massa massa bilder! :)
 
Julafton var vi ju då i Långnäs. Åt superduper god mat, surrade, skrattade och sjöng.
Lyckad som alltid!
 
Som vanligt varje år så är det lite "krig" mellan oss (jag, Jennie, Linn) och morbror Kent.
Och som alltid är han snäppet värre. Såhär såg det ut denna jul:
 
En stor fet kartong som vägde en del. I låg det massa pengar som var inplastade, fastlimmade
och häftade fast på en stor träskiva...
 
Och som vanligt vill alltid en av oss "vinna" och fatta först hur vi ska bära oss åt.
 
Syrran lånade en skruvmejsel, som att det skulle hjälpa ;)
Jag fick ut dom första pengarna och utsåg mig själv till vinnare!
Linn tyckte hon var bäst för att hon hade fått ut hela plastfickan :)
 
 
 
Juldagen började med glögg och mer julmat i Långnäs.
Sen styrde jag och syrran kosan mot mig där Ida och Hanna joinade upp.
Mysig förfest med surr och spel. Utgången var väl sisådär som alltid!
 
 
 
Hann med en mysmiddag och surr med bästa Bella (som är hemma från Sthlm) och Pernilla
 
 
 
I lördags blev det en liten fest hos mig. Dansade Gangnam style, spelade spel och gick ut och dansade lite mer!
 
 
 
Nyårsafton. Middag på Challenge. Åt rosagrillad renfilé med mandelpotatis puré och bärsås. Supergott!!
Sen drog vi till Martin på fest. Vid 12-slaget kikade vi på raketer och drack champagne.
En super trevlig kväll med massa roliga prickar :)
Kom i säng kring 4 tiden så nyårsdagen spenderades i soffan med film och godis.
 
 
Pjuuh, det var ett långt inlägg.
Hoppas ni orkade ändå hit ;)
 
Nu lockar sängen och boken så jag säger byebye och sovgott!
 
 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    ÖHH, i vilken värld befann du dig? ;)
    JAG hann först med att få ut alla pengar, du var jävvlat sist! Jag använde skruvmejseln till att bända upp häftstiften och inte att bygga om hela skiten ;)
    I was the winner!! Tjohoo!!

    2013-01-04 | 10:02:49
    Bloggadress: http://www.jennieohlund.blogg.se
  • jonna säger:

    Haha va säg pengatavlorna ;) Herregud min skapare han är uppfinningErik den där Kenta ;) akryl med lite inlägg nu!! :) puss!!

    2013-01-10 | 00:51:35
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: