Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Nu j*vlar..

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig.
Jag ska sluta snusa.
Efter 7 år, nu får de fan va nog alltså.
Har snusat tobaks och nikotinfritt sen i lördags, de är bra början för att vara jag :)
Så vi får väl se hur de går.
Fortsättning följer...

Helgen har då iaf varit lugn. Jobbat, jobbat och jobbat. Jag tror jag jobbar varje helg.
Men sånt man får ta då man har en chef som inte är av denna värld.
Men de ger ju pengar, de enda positiva..

Idag är det 2 veckor till juuuuul, som ja längtar :)
Alla julklappar är köpta. Förutom en, till syrran. Jag har inte den blekaste vad ja ska ge hon.
Måste komma på nå bra. Men lika bra som förra året lär de nog inte bli ! :)

Nu ska ja sova. Jobb imorrn.
Auf Wiedersehn!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    En vill ha en utlandsresa!En vill en vill!!
    Men döu,det om julgranen stämmer ju,aight?

    2007-12-11 | 11:10:55

Kommentera inlägget här: