Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Boul!

Kategori: Allmänt

Denna vecka har jag jobbat 8-16, så en dag kvar till helg. Wioo !
Vet dock inte vad som händer, men imorrn blir de lugnt iaf !

Igår spela jag och syrran Guitar Hero i 3 timmar!!
Man behöver kanske it säga vem som vann mest ? *harkel*
Hähä.
Jennie: "Kan man få en Guitar Hero kropp?"
Ja, de kan man säkert, men ja vet inte hur den ser ut ? :)
Efteråt kändes de som att ja hade spelat en hel rockkonsert + extranummer.
För jag hade ont, och jag var helt slut.
:)

Idag har jag varit på synundersökning. Ska köpa 2 nya glasögon. De är verkligen på tiden.
Mina är från 2002, och de säger allt.
Men satan så dåligt jag såg. Allt blev bara grumligt.
Kanske därför man har glasögon :)
Har även varit duktig och städat.
Nu är ja helt död, ska snart sova tror jag.

Ha en fantastisk trevlig helg.
Hejs!


     Mina fina poäng ja fick i Guitar Hero ;)

Kommentarer

  • Ma säger:

    oj,va du är duktig.Men nu måste du lova att ha glasögonen när du får dom.För dom var jättesnygga,men allt klär ju en skönhet.Ha de.Love yuo.

    2008-04-11 | 10:03:45
  • Jennie säger:

    Hähä,men äre djävulen själv som spelar så vinner man väl!? Hm mutta,idiot.

    2008-04-11 | 20:27:14
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här: