Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Hit me with your best shot

Kategori: Allmänt

Denna vecka bor kusin Linn hos mej.
Hon har nämligen praktik på Nodo. Svin duktig är hon ! :)
Sista dagen imorrn.
Igår var vi på bio och såg Sweeney Todd.
Kan som it säga om den va bra, dålig eller värdelös.
Den bara var, typ. Jag och Linn har fått den mest irriterande låten på huvudet.
Som Linn hela tiden sjunger, och då menar jag hela tiden. Till och med i sömnen.
Jobbar 16-22 ikväll. Sen imorrn 9-15. På kvällen blir de väl nån bira. Ut och träffa lite folk.
har äntligen blivit "frisk". Fortfarande förkyld, men inte lika snurrig i skallen.

Nu ska jag göra mej klar för jobbet.
Haj haj !

Kommentarer

  • din bästa kusin! säger:

    NOONE'S GONNA HAR YOU, NOT WHILE I'M AROUND! ;)))

    2008-04-04 | 16:08:52
  • din bästa kusin! säger:

    menaaaa HARM*

    2008-04-04 | 16:09:35
  • Jonna säger:

    men så trevligt med sällskap :)

    2008-04-05 | 11:57:59
  • Anonym säger:

    hej din lilla pärla. Du har varit (och är) en fantastisk kusin som utan bekymmer ta dej an "lill kusin från landet" en hel vecka. Både på jobbet och hemma. Stora kramen från moster

    2008-04-06 | 18:32:01
  • Jonna säger:

    Åhååå, det är något du får baka så ska jag smaka om jag vill låna dit recept! :) Jag ska nog annordna en uttagning. Hihi... ahh förlåt hoppas du ej bidde lessen, men tyckte ej det blå passa in på sidan.. :S Kankse hörs imorgon kväll, eller vo seeg du? Pussss!

    2008-04-08 | 21:36:34
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Ja det är ett tag :) Hehe! Men det låter ju super, jag tror att jag kan hitta på något imorgonkväll men jag hör av mig imorgon! :D Receptet hinns nog med att få.. Ska vi baka imorgon btw? Och äta go kladdkaka?!!! :) Pussss...

    2008-04-08 | 23:57:16
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: