Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Hum Hallelujah!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på Step in.
Har fått en gratis träningsvecka av min moster.
Men har ökat på det till 1 månad, så vi får se hur de går !
Är verkligen pepp på att börja träna, men man har ju aldrig fått fingrarna ur arslet till att börja.
Ska få hjälp första gången med att lägga upp ett träningsprogram, så nu är de bara att hålla tummarna.
Beach 2008, here I come ! :)

Jag och Isse satt och åt på Nodo idag. Prata lite om Valborgs och 1a maj.

Jag: Men valborgs är ju en onsdag då..
Isse: Jå, då är 1a maj tisdag och onsdag är de valborgs.

Hähä, de är it alltid så lätt att heta Sara Isakssovich!

Ikväll kommer Bettan på besök, och förhoppningsvis Isse också !


Tips på en bra låt:
Bob Dylan - The times they are a changing
I Love that song.

Hejrå!

Kommentarer

  • sara säger:

    kände att jag måste försvara mig på inlägget men jag vet inte hur.. jag var väl trött. Haha. hejdå jeckovich

    2008-04-22 | 20:05:35
  • sara säger:

    första maj är en toorrrrsssdddaaaggg
    =)

    2008-04-22 | 20:08:43

Kommentera inlägget här: