Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Söndag igen!

Kategori: Allmänt

Hola!
Ja, nu är ännu en helg över, den blev inte riktigt som jag tänkt mej.
Skulle ta de lugnt i fredags, men de blev mat på Nodo, mkt mkt gott.
Drack nån bira, sen gick jag och Malin ut på Kalles.
Gick hem rätt tidigt, så ja it skulle va allt för trött igår.
Fika med Jonny på dagen.
Sen kom Malin och hennes kompis. Drack bira. Vänta på att syrran skulle sluta, sen vart de att gå ut på Kalles,
som vanligt typ :)
Men de var faktiskt roligt ute, träffa många man kände.
Idag har jag varit pigg, konstigt nog, brukar alltid bli bakis, men inte idag :)
Har fikat med Isse, sen käkat och nu är jag hemma och ska sova snart!

Jag och Isse ska ta patent på en glass som vi kom på.
Black daze, hähä.
Vi ska även ta patent på ordet -vich, de barka iväg idag. Vi sa det i varje mening och kunde inte sluta.
:)

Sen imorrn är de jobb 16-22.30. Ledig tisdag & onsdag. Sen jobb resten av veckan :(

Vink!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hörrödu..JAG har patent på -vich, eller rättare sagt på ovich..Det barkar här också! Hej dåovich!

    2008-04-14 | 09:47:13
    Bloggadress: http://johannasterrierister.blogg.se
  • Anonym säger:

    Ser framemot våran glass black daze. Hahaha. Och jag som hade fått vich ur hjärnan. Barkning på G. Thanks mateovich. Hejdåvich!

    2008-04-14 | 14:48:36

Kommentera inlägget här: