Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 augusti

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på stan med Jennie, Ante och lilla Norah.
Jag får aldrig nog av hon.
Måste ha min "dagliga" dos av Norah, bara se hon! :)
Hon är så underbar den där ungen så de finns inte !
Hur ska de gå då jag och mamma far utomlands en veckan ?
Men då har man ju nå och se fram emot då man kommer hem iaf !
Imorrn ska jag till Jennie tidigt och bara umgås.
Länge sen de bara var hon och jag.
Jag älskar min syster mest av allt på denna jord.
Hon har gjort de så bra, och jag är så stolt över hon !
Får ju it glömma Ante, tyck ju om han också :)
Det verkligen lyser om dom.
Världens stoltaste föräldrar, och jag förstår dom verkligen !


Mosters ögonsten








Nej nu ska jag jobba 16.oo -oo.3o
Känns verkligen inte lockande !

Hejssvejs!

Nog finns det omogna människor kan man säga !

Kommentarer

  • Anne säger:

    Tack för adressen och bilderna på din blogg. Jobba till 00.30? - jag just slutat sedan en månad tillbaka med sådant! Trivs utmärkt med att gå upp vid 07:00 fast jag jobbat natt de senaste 5 åren! I din ålder kan man ju jobba natt, så länge man inte blivit moster och vill vara med Norah från 06.00 och resten av dagen........ - he he - kram!

    2008-08-01 | 16:03:11
    Bloggadress: http://anneb.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Åh det kom en tår!

    Vi ses imorgon så ska vi bara dricka kaffe,spela kort och gulla med Norah!

    Jag längtar :)

    Puss gullegräv!



    Och pst det FINNS omogna människor!

    Har lust att skriva om det i min blogg,men ingen nämnd ingen glömd :)

    2008-08-01 | 20:28:59
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Haha jag förstod att du skulle lipa,för det gorde jag också :)



    Vart är du?Skull it du ringa? Jaja hejdå :)

    2008-08-04 | 13:52:49
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: