Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 Augusti

Kategori: Allmänt

Jaha, söndag åter igen.
I fredags sov Linn hos mej. Vi var och se Sweeney Todd hos Jennie.
"Det var bland det sämsta jag har sett!!" var Jennies kommentar.
Själv så tycker jag den är svin bra. :)
Igår jobba jag till 16.30. Sen blev de mat på jobbet.
Sista dagen vi hade våran A La Carte Meny,
så man var tvungen passa på. Åt 3 rätters, och det var så gott !
Sen gick vi upp till mej. Jag, Isse och Frida.
Drack bärs och spela Buzz, behöver väl it skriva vem som vann ? ;)
Sen bar det av till Veronica och Peter, och tillslut utgång på 1906.
Mindre skoj ute. Som vanligt.
Idag har jag inte gjort många knop.
Snart kommer Maria, och vi ska förbi Jennie och Ante, så hon får se lilla Norah.
Sen är det jobb 8-16 måndag och tisdag.
Sen på onsdag så far vi. LÄÄÄÄÄÄNGTAR !
Ska bli så skönt och it behöva tänka på nå, bara ligga och glassa på stranden och dricka Efes.

Imorrn blir det att tvätta och packa :)

Later suckers !
BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: