Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 augusti

Kategori: Allmänt

Måndag idag, skönt att helgen är över, med tanke på att det har varit jobb,jobb och jobb !
Idag har jag varit förbi Jennie, Ante och Norah !
Var ju en hel dag sen jag såg hon sist så ;)
Var på Lindex och köpte lite babykläder, man kan ju it hålla sig !
Hon är världens underbaraste, hon är så lik moster ! :)
(förutom att hon spydde ner mig i lördags, men annars :P )
Blev även bjuden på mat, av "Gordon Ramsey"
Hähä, not ! Men gott var de iaf !

Har just kommit hem från en trevlig fika me Isse.
Kanske blir en fest på lördag. En "avskedsfest" innan vi far till Turkiet,
för vi ska ju va borta en hel vecka ! :)

Nu ska ja se TV, om de ens finns nå att se på.
Bara skit.
Jobb tisdag och onsdag kväll. Sen blir det dagtid tors,fre och lör.
Det ska bli mkt skönt !

Ha de så bra !
Vinkevink!

Kommentarer

  • Anne säger:

    På denna bild ser man för första gången hur liten Norah är, bara en vacka gammal - Jennie tar ju alla sina bilder så nära så Norah ser ut som 3-4 månader redan!!! Bilderna hon tar är jätte fiiina -men du förstår väl hur jag menar. Ni är jätte söta båda två på bilden ovan....



    Håller med om att det bara är skit på t.v. - bara en massa repriser och "B" t.v. program. Den 21 augusti ska du kolla på Singing Bee om du är hemma ifrån Turkiet - då ska Shirin vara med - och jag ska sitta i publiken.

    2008-08-06 | 23:07:16
    Bloggadress: http://anneb.blogg.se/
  • Cicci säger:

    Jo, tiden går fort!! :) Allt är då bara bra med oss, Kasper ska snart börja dagis och jag ska börja om att vicka runt överallt! Hur är det med dig då? Man behöver nog inte fråga om du är världens malligaste moster?! :)

    2008-08-08 | 22:57:30
    Bloggadress: http://fantaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: