Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Hähä!

Kategori: Allmänt

Läste aftonbladet igår.
Och fick mig ett fantastiskt gott skratt

Äldre kvinna försvann på bagageband
Den 78-åriga kvinnan skulle flyga från Arlanda till Tyskland igår.
Men resan tog en annorlunda början.
Kvinnan checkade in och blev hänvisad att lämna sin resväska på
det obemmanade bagagebandet.
Men kvinnan hörde fel - och satte sig själv på bandet.
Hon försvann in i bagagehanteringen där personalen uppmärksammade
kvinnan och tog hand om henne.
Men kvinnan klarade sig utan skador och hann med flyget,
enligt Arlandapolisen.

HAHAHA.
Vilken tant alltså :)

Idag har jag lunchat med Isse.
Sen gått en sväng på stan.
Köpt present till Bettan, och en outfit till helgen :)
Längtar grymt mkt till på lördag.
Det var typ 3 veckor sen man var ut, rekord för min del !
Ska va hos syrran innan och göra mej klar, som på den gamla goda tiden ! :)

Ska strax iväg och på jobbet.
Jobbar till 22.30, sen blir de att springa den långa vägen hem,
och se slutet på Hell´s Kitchen.
Jag älskar Gordon Ramsey !

Ha en trevlig helg, för jag lär it sitta nå mer vid datorn denna helg.
Jobbar långpanna imorrn 11-22.30.
:(

Auf Wiedersehn !

Kommentarer

  • Jennie & Norah säger:

    HAHAHAAH jag hade högläsning om det på Nodo! :-)

    Sikken korkad tant!



    Norah pussar tillbaka till moster :-)

    2008-08-28 | 17:41:17
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    jag läste också detta, man tror knappt det är sant. Men visst var det kul.

    kram på dej sötis

    2008-08-28 | 22:11:23
  • Jonna säger:

    haha inte lätt att höra illa :P

    Jaa ha det så bra du också.. :) Vi hörs ju!! PUSSAR!

    2008-08-31 | 13:11:47
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/
  • Jonna säger:

    Miss U!

    2008-09-02 | 21:18:28
  • Jennie & Norah säger:

    Mhm,drömmen om Brolle VAR faktiskt en mardröm!Huvva,han snodde även min sprit i drömmen.

    2008-09-03 | 10:26:25
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: