Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Merhaba!

Kategori: Allmänt

Idag fyller Bettan år. GRATTIS !
(eller nu är den ju efter 24, men ändå)
På lördag blir det stor fest hos hon och Thomas.
Ska bli skoj. Skoj med party och SKOJ att få se huset.
Det är då på tiden iaf :)

Snart har man varit hemma en vecka.
Känns som att jag har bleknat bort totalt i det här skit vädret !
Men de är ju som inget man kan göra åt !

Idag har jag varit hos Jennie hela dagen.
Har nog mest spenderat den med att kolla på Norah
Söta underbara Norah, hur kan man va så söt ?
Hon brås på moster *harkel*
;)
Kvällen har jag spenderat med att vara med Jonna och Elin.
Mkt trevligt. Jonna den lurken drar ju till Åland 1 månad på praktik.
I´m gonna miss her !
Sen bestämmer dom helt plötsligt att dom ska fara till Elins lägenhet
(hon har flyttat ut ur den, men har den till mitten av september)
och vad säger man "spela" eller "göra" Anden i glaset.
Dom försökte få med mej, men det gick inge vidare.
Rädd hare som man är så :)
Så nu sitter dom förmodligen och pratar med andar och har sej.
Hurven !

Jobbar resten av veckan.
Slutar 14.30 på lördag.
Då blir de förhoppningsvis att fara till Jennie före och göra sej klar.
Skulle vara så skoj om hon följer på festen på lördag :)
Ja, nu ska jag väl försöka sova,
så man pallar och jobba hela veckan.

Buh bye then !
 
Vacker solnedgång i Side


Jag med den bästa ölen. EFES


Söta underbara mamma är glad för ölen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: