Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 december

Kategori: Allmänt

Lucia.
Lucia är lika med att det snart är jul.
Panik, ingen julstämmning över huvuvd taget.
För nästa onsdag är det jul. Helt sjukt.
Men för mig är det alltid så att då julafton och allt vad det heter är över,
då inser jag att det har vart jul. December är en stressig månad.
Annars då, lördag idag. Jobb 9.30-17.
Sen är det helg och även saftkalas (typ) hos mig ikväll. :)
Ska bli väldans trevligt !

Nu ska jag åter tippa lite matcher.
Vann ju dock inget sist.
Men skam den som ger sig !

Trevlig helg alla.
pusskram

Kommentarer

  • jonna säger:

    Jag håller med dig, har inte heller någon värst julstämnng... Men den kommer väll då man börjar köpa klappar ;) Ja men så skoj med sat och bull ahos sig sen ikväll ;) Wiiiee! Puss, ses!

    2008-12-13 | 11:17:00
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena K säger:

    kom hem till långnäs, ta en promenad, blunda när du passerar den fulaste julgranen ever och njuuuuut av all den vackra vita snön. Då kommer jul känslorna, promise! kram på dej. H

    2008-12-14 | 10:45:08
  • Jennie och Norah säger:

    JAg steg upp kl.9.Varför undrar du då?

    För att jag är PIGG idag,nanananananaaaana!

    2008-12-14 | 12:27:24
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: