Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 december

Kategori: Allmänt

Söndag, och jag lever :)
Helgen har varit väldigt trevlig!
I fredags åt jag på jobbet med Pernilla, sen följde jag med
Jonna, Sofia och Elin till Kallax för att hämta Frida som bor i Sthlm.
Blev en del öl i bilen, med tanke på att vi körde ölspelet och skulle dricka
så fort man såg en lastbil, hon växla, böt hastighet, hade hel ljus, blev omkörd med mera.
Men skoj var det :)
Sen blev det Toxic, gode lite folk ute, men det va ändå trevligt.
Igår gick jag en sväng på stan, for upp en sväng till Jennie, Ante & Norah.
På kvällen drog vi till Elin & Chrille. C fyller år idag, så han hade en fest.
Trevligt även där. Sen blev det statt, jätte roligt, träffa många kända ansikten som är hemma över jul.
Nu sitter jag här och väntar på min älskade vän Sarah, som är hemma nu.
Snyggfan som redan är i v.36. :)
Sen blir det mat + lilla julafton hos Isse.
Wioo !

Ska lägga upp lite bilder från helgen senare,
just nu ids jag inte ;)

Trevllig söndag alla.
herrå!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Tack för senast, det var himla trevligt. Det får vi göra om en annan gång, när jag inte ska skriva tenta klockan 9 på en lördagsmorgon! Då blir det vin och klackarna i taket...Ha en bra och mysig jul//Vi ses

    2008-12-21 | 17:35:24
  • jonna säger:

    Tack för i helgen, har haft så skoj ;) PUSS

    2008-12-21 | 19:08:34
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: