Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 december

Kategori: Allmänt

Ja, nu är julen över. Jag som älskar jul, nu är det bara vänta ett år till då :)
Ska försöka sammanfatta lite av vad som har hänt.
23 december spelade jag som sagt bingolotto. Ingen vinst, inte ens en ny lott.
Dock var jag grymt nära att kamma hem en Florida resa. Skulle ha nummer 12.
Istället blev det nummer 11 & 13.
Men mysig kväll iaf, trots att vi inte lyckades vinna något.
Själva Julafton firades hos mamma & pappa med släkten. Lika roligt som vanligt och jag blev super nöjd
med alla julklappar:
* Min efterlängtade uppladdningsbara dammsugare
* Escada Incredible parfym, duschkräm & hudlotion  
* Fårskinnstofflor & En bok om Glädje  
       
* Viva la Diva - 48 ögonskuggor
* Mp3 spelare
* Presentkort
* Soldusch
* Drinkbok, smink, linne
* Spel -
Med andra ord
* Ljus, godis
* Pengar
med mera !
Lyckad afton.
Juldagen, åt julmat så jag höll på att spricka! Sen drog jag in till stan.
Jennie & Ante hade en fest, drygt 20 pers vad där. Mkt skoj. Speciellt då alla vänner är hemma.
Sen vart det utgång med kunde dock inte festa speciellt mkt.
Jobba Annandagen 8.30-18.30.
Även i lördags var det jobb på schemat.
Igår var jag en vända på stan. Lite mat och chill hos mig.
Nu har Ida åkt tillbaka till Norge. Väldigt tråkigt att hon inte kunde stanna längre  :(
Idag åt jag, Sandra, Jennie & Ante lunch och såg då Kevin, Alice & Robin från Idol sjöng i Småstaden.
Gooode mkt folk, dock mest småbarn som hade väntat flera timmar.
Har även hunnit med lite shopping, hittade lite nyårskläder och annat onödigt :)
Sen var även Danny på besök och sjöng i Småstaden.
Jag & Sandra stod längst fram och skrek & grät som tokiga fans.
Eller så kanske vi satt och fika och försökte höra vad vi sa till varandra. :)
Men dagen har iaf varit bra. Nu är jag hemma och slappar. Måste dock gå och handla,
det kändes verkligen jobbigt ! Men äta bör man...
Imorgon är det 11 timmars jobb. Sen Nyår. Ikväll får jag veta vad som händer då :)

Nä hörni, nu ska jag ta och avrunda med ett underbart roligt kort på Norah,
som ger fingret åt moster sin. Det märks vem som är hennes mamma ;)



:)
Bye !

Kommentarer

  • jonna säger:

    Ohh så mkt fint du har fått av tomtis ;) Låter somen trevlig julhelg, skoj att ses idag på stan :) Hoppas nyårs blir skoj! PUssis gumman!

    2008-12-29 | 20:42:31
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: