Jessica

Ding dong, the psycho's gone

31 december

Kategori: Allmänt

Nyårsafton, överskattat måste jag få säga.
igår hade jag inga planer alls. Visste att jag skulle vara med Ida L och Maria.
Men nu har vi bestämt att vi ska vara hos mig iaf.
Ska snart ut i stormen för att gå och handla.
Det blir laga lite mat, spela massa spel och bara umgås.
Sen får vi väl se vart vi drar vidare :)
Men det kommer bli roligt, det vet jag iaf.
Man skrattar alltid då man är med brudarna.

Tänkte väl passa på att önska alla
Gott Nytt År !
Ta det lugnt med alkoholen och alla raketer.
Så hörs vi väl nästa år.
:)

Puss och Kram !

Kommentarer

  • Helena K säger:

    Gott nytt år vännen. Kram H

    2009-01-02 | 22:40:07
  • jonna säger:

    Nämen var ni hos dig, då hade ni ju kunnat komma til lmunkund ju!! Hoppas ni hade trevligt ute igår, var det någon ute enes? :P PUSS

    2009-01-04 | 15:23:43
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena K säger:

    hallå! varför skriver du inte nått, jag vill ju veta vad du gör.. H

    2009-01-07 | 11:34:58
  • Pernilla säger:

    Update, please!!

    Jobbar du 23/1???

    2009-01-07 | 19:00:49

Kommentera inlägget här: