Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 december

Kategori: Allmänt

Godafton!
Har överlevt helgen trots jobb :)
Har faktiskt varit väldigt lugnt, härligt på ett sätt !
Måste bara få berätta en grej. Vaktmästaren var här i fredags, skulle ju som sagt
lufta elementen (hade hunnit stiga upp, tack och lov) han sa att jag har Piteås minsta
toalettstol. Dom fick inte in en vanlig där, så dom fick sätta en mindre.
Har ju vetat att den har varit liten, men den minsta i pite? Gosh!
Ja, nån ska väl ha den också antar jag.

Idag efter jobbet for jag och handla. Så kvällen har varit slapp.
Sett Vänner och käkat snarra. Precis som söndagar ska va.
Sen har jag kollat igenom gamla kort. På den tiden då man gick och framkalla alla bilder.
Säger bara en sak, HUR man har sett ut. Dock saknar jag mitt låååånga hår.
Varför klippte jag mej kort? Morr. Men jag håller på att spara ut de,
så om 10 år har jag väl lika långt igen då.

Imorrn är jag fri som en fågel, är ledig och har inga planer what so ever.
Kanske hänga med syrran ? Om hon vill så attt säga ! :)
Åsså vill jag ju träffa underbara Norah, som jag it har gullat med sen i onsdags.
:)

Nu ska jag typ slappa vidare eller nå. Kanske lägga mig, för jag är grymt trött.

To the next time.
xo



Norah - världens sötaste !

Kommentarer

  • Åhlle säger:

    Hej Snygging! alltså Norah gullebarn, så sötnöt hon är ! blir tokig..längtar bara mer å mer å mer..nu är de nära..1½ vecka kvar tills Åhlle landisch in P-town ! yeah ! :D Blir mys me lilla julafton. Du skulle se mig nu, hojja, Big Big Big..BIG TIME ! :D Men schnögg jomen nainting! :> hähä..inte har ja tänkt på att du har litet klo?! tur man träffa håle iaf, vore ju pino annars ! Kanske märker av de nu när I kom hejm, arslää har ju blitt nalta bredare så vi får väl se om he gå i ;) mouahahaha...aja, lev å må stumpis ! PUSS

    2008-12-08 | 10:44:48

Kommentera inlägget här: