Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 december

Kategori: Allmänt

Tog mig en härlig sovmorgon imorse.
Tyckte jag förtjäna den lite smått :)
Prata med Jennie, hon bjöd över mig på middag.
Åt en fantastiskt god pasta sallad med fetaost.
Så hon har "övertalat "mig att nästa vecka ska vi fara och storhandla,
ska fylla upp min kyl och frys och kanske äntligen lära mig laga mat.
Hur svårt kan de va lixom ? Man är ju ingen Gordon Ramsey men man kan ju försöka :)
Annars har vi mest slappat, sett TV och gullat med.. ja, gissa ?
:)
Imorrn är det jobb, börjar kl 16.00, så det blir kanske en sväng på stan innan.
Beroende på hur kallt det är.

Har för övrigt äntligen lagt upp lite nya bilder på pixbox:
http://www.pixbox.se/usr_show_id3782_page0_order1.html

Nu, Boston Tea Party.
Lev å må!
Byeee!


... och Åhlle, jag längtar tills du kommer hem,
snart snart snart får jag krama och klämma på din mage ;)
Can´t waaaait!



Jag och Åhlle, back in the days.
Sorry för bilden lixom. Men jag tycker då vi var helvetes snygga ;)

Kommentarer

  • Helena K säger:

    Men nog fixar du att laga mat. Helt säkert,

    Kram på dej

    2008-12-09 | 08:39:03
  • Åhlle säger:

    hahahahahahahahaha...äh I ids it ens säg nå....dö e kööng ! Klart vi jär hejta..and lejda, as always ! :) Puss

    2008-12-09 | 10:17:46
  • Camilla säger:

    Det där med matlagningen har du i generna, vännen min. Det behöver bara lockas fram lite grann ;)

    2008-12-09 | 18:17:19
    Bloggadress: http://tobecami.wordpress.com/
  • jonna säger:

    haha härlig bild :)

    2008-12-09 | 22:34:05
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: