Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Alright Alright!

Kategori: Allmänt

Måndag. Åter igen!
De var ju tydligen inte min granne som hade skickat det där brevet. Så nu har ja ingen aning vem de är.
Måste vara nån som hatar mej ! :(
Så de blir nog it fest hemma hos mej på ett tag tippar jag på.

I lördags var vi hos Jonna och festade. Mkt skoj !
Spelade Guitar Hero, de va grymt roligt. Tror nästan jag måste köpa de.
Nöta lite, och bli bättre än Jonna :P
Sen vart de Kalles. Rätt skoj ändå.
Men igår var jag inte människa, låg död hela dagen, förutom då jag var tvungen gå och handla mat :(

Idag har syrran varit förbi en snabbis och visat planlösningen på deras nya lägga. Den såg grymt fin ut, kommer nog hänga mer hos hon än hemma. :)
Sen har jag jobbat 16-22.30.
Och imorrn ska Jennie jobba på Nodo. Önskar hon lycka till, men jag vet det kommer gå bra. :)

Imorrn ska jag till Kalix  för att hälsa på älskade Anna och hennes Alvina.
Som jag längtar, har it träffa hon på år och dar!
Ska ta massor med kort!

Nu ska jag sova.
Gu Nått!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag var också mer död än levande. Konstigt. Följer grannfejden med spänning! Går föregående i repris eller nåt, verkar spännande, trots det är jag inte avundsjuk. Har haft min beskärda del av hjärndöda grannar, och dom var också i våran ålder + (läs vaaaar) goda vänner! Hmpfs..Bor man mitt inne i stan så får man faktiskt räkna med lite ljud och oljud, tål man inte det kan man ju flytta utanför smeten...Eller?! Lycka till!

    2008-02-12 | 08:27:54
    Bloggadress: http://johannasterrierister.blogg.se
  • Jennie säger:

    Nåhåå bousak!
    Jag kan gå och knacka dörr åt dig om du vill?
    Jag spöar upp na,för det måste vara en na!

    2008-02-12 | 09:21:42
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se
  • jonna säger:

    Haha de är ingen som har nappat på lappen du tänkte sätta upp i trapphuset? :)
    Nää allvarligt så roligt! :) Hoppas ni får det mysigt!! ;)

    2008-02-12 | 15:39:51
    Bloggadress: http://jonnaan.blogg.se
  • Madde säger:

    ÅHH jag skulle bli så arg om jag fick ett sånt brev!! Vilken fegis som ens skriver ett brev.. kunde väl ha ringt på!!! Vi hörs snart! PUSSS HAJ!

    2008-02-24 | 16:29:06

Kommentera inlägget här: