Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Godkväll!

Kategori: Allmänt

Shit va ja är dålig på att skriva. Fast ja har it suttit vid datorn så mkt, har mest jobbat.
Redan torsdag, dagarna bara flyger förbi, en jobbdag kvar, sen äre helg. Wioo ! :)

Idag har jag varit och "hjälpt" Jennie & Ante att flytta.
Eller jag, Jennie och Elin var i nyläggan, grabbarna hämtade grejerna och bar upp.
De enda jag gjorde var att skruva fast sängbenen.
Så de är bara vänta och se om dom brakar ner i backen inatt då dom sover. Hähä!
Sen blev de käk, hem och tvätta och nu sitter jag här.
Ska snart knyta mej, så mar orkar med imorrn.
Blir mat på Nodo med Madde,Elin & Jonna. Spanskt ,Tapas. Mumma!
Sen blire väl en bira eller två.
För min älskade Madde har kommit hem från Östersund efter ett år och det ska vi fira.
Som ja har saknar hon!

Nu ska jag fortsätta se Criminal Minds.
Har by the way köpt en till gitarr till Guitar Hero, så nu är de fritt fram att komma och spela :)

Sov sött!
Vink!

Kommentarer

  • jonna säger:

    Men så skoj att se dig skriva igen :) Hehe jaa såå roligt det ska bli imorgon, hoppas jahg :) Hehe..Ses imorgon! :) Pussar!

    2008-02-28 | 21:43:18
    Bloggadress: http://jonnaan.blogg.se
  • Madde säger:

    så söööt, jag har saknat dig meera!!! PUSS

    2008-03-02 | 13:29:42

Kommentera inlägget här: