Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 Juli

Kategori: Allmänt

2 arbetsdagar kvar, 14 timmar kvar att jobba.
Sen är jag ledig i 8 hela dagar.
Längtar som bara den.
PDOL nästa vecka. Ska bli fullt ös. Mkt alkohol kommer nog att förtäras.
Och om en vecka har Jennie BF. Hoppas hoppas hoppas att hon föder innan,
jag längtar så mkt efter att få se vad som kommer ut ur henne.
Men jag tror stenhårt på att de blir en kille.
Läste aftonbladet om en familj som har döpt sin dotter till Luleå, efter en seriefigur.

Sen var det en artikel på sidan om vilka namn som skatteverket hade nekat vissa familjer att döpa sina barn till. 

  Pojkar                               
  Farbror Sid
  Dotcom
  Freedom
  Fån
  Samurai
  Göken

  Flickor

  Boris
  Doktor
  Hosianna
  Elvis
  Inga-Inga.

Vem vill ens döpa sin unge till typ Farbror Sid ?
Nåå, kolla på våran söta lilla Doktor!
Ja, va ska man säga.
Tyvärr Jennie du får it döpa ditt barn till Göken, hur mkt du än vill.

Dom här namnen däremot, får man tydligen heta

  Pojkar

  Glädje
  Grill
  Texas
  Zappa
  Minus
  Händel
  Deep

  Flickor
  Delfina
  Mygg
  Hallón
  Barbi
  Månstråle
  Bajen
  Snöfrid

Så där har du några bra namn att välja mellan :)

Har sett När och Fjärran idag, en hel timme om Turkiet-Side, dit vi ska.
Pratade just med mamma om resan, och nu längtar jag ännu mer, vill verkligen bara ligga vid havet och surpla paraplydrinkar, men snart. Om en månad är vi där :)

Nu ska jag fortsätta se Hells Kitchen. Nog måste väl ändå lipsillen åka hem idag !

Hejrå!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    HAHAHAHAHAAHAHAHA.

    "Vad som kommer ut ur henne" var bra formulerat.

    Kanske bara är en sketen bajskorv,vad veet du?

    En har kanske ätit en bulle för mycket bara..:-(



    Men du det är lugnt,jag hade inte tänkt Göken utan Grill Bajen Snöfrid Lindqvist får det bli!

    Hahaha!

    2008-07-17 | 22:26:59
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Jaadu har du lite att göra då du kollar namnen eller :P



    Jåå men gud, har jag inte svarat på det än! Förlåt!!! Alltså jag jobbar ju kväll lördag och morgon söndag så tyvärr blir det inhget sånt då!

    ska däremot ut imorgon :) Kanske ses då? ;)



    Puss

    2008-07-18 | 01:21:55
  • Anna säger:

    Jo, jag hade lunchrast och tog en liten promenad i det fina vädret.. :)

    Jag har fått ditt mess och har helt glömt bort att svara, haha.. Nu är det så här att jag har tagit på mig att jobba på Darub (taltidningar) på lördag (19-01) men har jag tur är jag klar lite tidigare än beräknat så jag kan inte komma på festen, men kanske kan träffa er ute.. :D Ha det bra! Kram.

    2008-07-18 | 18:12:06
    Bloggadress: http://foxygodlfish.blogspot.com
  • Anne säger:

    Min bror och svägerska med familj var i Side i juni - tyckte det var underbart och hade velat stanna flera veckor till. Du och mamma kommer att få det underbart! Jennie BORDE ha "kläckt" långt innan Ni åker - ofattbart att hon inte redan gjort det, typ IGÅR redan.....Kram

    2008-07-19 | 09:06:09
    Bloggadress: http://anneb.blogg.se/
  • Anna säger:

    Du har blivit utmanad - Kolla min blogg!

    2008-07-19 | 12:00:02
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • sara säger:

    hahhaa, men serri. Vilka namn. Bajen, Göken, Farbror Sid. Klockers!

    2008-07-21 | 21:56:27

Kommentera inlägget här: