Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 juli

Kategori: Allmänt

Måndag, min första semesterdag. Och det har varit världens sämsta väder.
Jag och Isse som hade planerat att ligga och pressa hela veckan.
De gick it så bra för våran del.

I fredags blev de chill.
Åkte hem till Långnäs och träffa Ålle. Underbart att se na igen.
Och hennes söta lilla hund, Boman.
Sen såg vi VÄRLDENS sämsta skräckfilm, de var mer komedi än skräck.
Mysig kväll förutom filmen.
I lördags var de partaj hos mej.
Isse, Mg, Ida och Lisa, mkt roligt att se alla igen.
Utgång 1906, mindre skoj, drog hem tidigt.
Och igår mådde jag verkligen purk.
Skulle äta palt hos mormor och morfar. Men för mej blev de inge.
Spydde hela dagen, och jag spyr aldrig. Man får skylla sej själv.
De första jag tänkte Jag ska aldrig mer festa!!
Men på onsdag smäller de igen. 4 dagars festande.
Vi får väl se hur de slutar :)
Idag har jag varit med Isse, spelat kort och druckit kaffe.
Sen fikat med Bettan.
Har även hunnit va me Madde, ätit jordgubbar och snackat skit ! :)
Länge sen jag var me hon, så de va mkt skoj !
Imorrn ska de tydligen bli sämre väder.
Why God Why?
Fast å andra sidan, man ska ju utomlands.
Så sola kommer jag få göra :)

Nu ska jag sova så de blir en ny dag.
Blir att gå på stan imorrn och försöka hitta nå nya kläder och köpa en karta öl :)
Sen på kvällen blir de nog att fara och fika hos Elin som fyller år.
Grattis :)

Bye !

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Heej :) Härligt med semester, men som du säger vädret kunde ju vra bättre.. Mm Jag är taggad för onsdag hos dig.Måste man in med cidern för eller? PUSS seee ja ;)

    2008-07-22 | 07:12:21
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/
  • Jennie säger:

    Jag hade inte tänkt lämna någon kommentar men jag gör det iaf för jag har lite att göra!

    Kommentera MIN blogg nån gång,sucker!

    :)

    2008-07-23 | 22:37:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Hej :)

    Skoj igår, wihooo!! Hoppas det blir lika skoj ikväll ;)

    Puss Babe...

    2008-07-24 | 17:14:37
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/
  • Jennie säger:

    Mouhahaha.

    EN kommer att vara bakis imorgon medan EN annan fixar sig en schysst solbränna : )



    Call me when you´re sober!

    ( På söndag alltså..)

    2008-07-24 | 22:41:35
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: