Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 juli

Kategori: Allmänt

Denna helg har varit underbar
I fredags for jag och Sandra till Havsbadet - Beach Party.
Vädret var kanon och stämningen var på topp.
Då vi kommer dit så frågar vakten om han får kolla i våra väskor, för man fick inte ta med sig någon kamera.
"Har ni nå i väskan som ni inte får ha, typ en kamera ?"
Sandra hade en ganska stor väska, så hon svarar lite nervöst.
"Jag har en filt..... och ögondroppar!"
Haha, de ska va hon, the one and only!
Men vi hade grymt roligt. Såg BWO, Gary Moore och The refreshments.
Tog lite bilder med mobilen, inte bästa kvaliten men ändå :)

     
     

Igår var de bröllop för Kent och Kerstin i Långnäs, cirka 90 personer var där.
Allt var vackert.
Satt ute i nästan 10 timmar, så man blev ju lite frusen.

         
        
   
   

Sen vid 23.30 drog vi till stan.
Blev utgång med Jonna och Anna.
Det var för lång kö på 1906 så vi drog på Kalles.
De var inte speciellt roligt där, så vi for hem vid 1 tiden.
Så idag är jag inte bakis, tack och lov för det :)
Fast jag ska inte göra många knop idag.

Buh bye !

Kommentarer

  • Elin säger:

    Skoj med update : ) Får höras i veckan å dra ihop nått : )

    2008-07-06 | 16:25:30
  • Helena K säger:

    hej bruden. Varför lägger du inte ut bilden som jag skickat på dej i veckan, sen vi var på kyrkstugan remember? Och kom ihåg: Tomten kommer i natt i natt...

    2008-07-08 | 13:17:04
  • Jonna säger:

    Hejj :) Härligt att höra av dig.. Såg skoj ut på beachen ;) Vi måste hitta på nått snart :D PUSS!

    2008-07-09 | 16:35:40
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: