Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Äntligen !

Kategori: Allmänt

Igår fick jag det efterlängtade samtalet, precis då jag har börjat jobba.
Det var Jennie. Hon behövde bara säga Hej, så börja jag storlipa.
Jag fick inte fram ett ord, det enda var "vad blev de?"
Jennie kunde it heller hålla sig, så vi grät ett tag, sen kunde jag behärska mig :)
Det blev iaf, en vacker liten Norah, så underbart söt att jag börja gråta då jag fick en bild av hon !
Dock får dom inte komma hem förrens på torsdag, så vi ska till Sunderbyn och hälsa på dom idag !
Som jag längtar !!! :)

Nu ska jag ut i solen !
Jag är så glad, glad, glaaaaad!

Om 2 veckor och 1 dag far vi till Turkiet !
Nu är de nedräkning som gäller !

Hejsvejs !


Ante och Jennie, vackra !

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Åh vad nyfiken jag blir.

    Lägg upp bilden så jag får se! :)

    2008-07-29 | 15:17:37
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Fast hon dyker väl upp på webbisar så småningom...

    2008-07-29 | 15:18:14
  • Anne säger:

    Snälla Jecka - kan du inte skicka Jennie och Ante's hemaddress till mig - du förstår väl att vi vill skicka ngt till Norah! Skicka adressen till:

    [email protected]

    2008-08-01 | 14:26:19
    Bloggadress: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: