Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 Juni

Kategori: Allmänt

Idag fick jag mitt batteri till mobilen som jag beställde i söndags.
Fort gick de, och glad är jag! :)
Nu ska jag försöka att inte tappa bort de.
Hähä.

Fick reda på att vi ska ha stängt på jobbet mindsommar och midsommardagen,
vilket innebär att jag bara jobbar 3 dagar denna vecka. Måndag, torsdag & söndag.
Känns härligt, men jag tappar ju lite timmar, men de lär man ta igen till sommarn.

Längtar till imorrn då Sverige spelar.
Nervös nanting!
Blir att se med Bettan i deras nya hus,
där kan man ju skrika hur mkt man vill utan att nån granne ska bry sig,
och de är ju bra :)

Nee, nu ska jag knyta mig.
Hoppas de är sol och varmt imorrn.
Jag behöver sol, med tanke på att jag ser ut som en ipren!


Prövade samma sida som syrran, med kändisfrisyrer.
Vad sägs om nya David och Victoria Beckham?
Dom skulle passa grymt bra ihop.
Mohaha!

                   
            

                      HejSvejs!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    här snackar vi äktenskapstycke!

    2008-06-17 | 23:33:35
    Bloggadress: http://johannasterrierister.blogg.se/
  • Anonym säger:

    I säg båra....FANCY FACE !!!!!!!!!! :> mouahahahahah...schnögg jomen nanting !

    2008-06-18 | 19:00:08
  • Jonna säger:

    haha snygg ens :P Passa dock bra ihop ;)



    hur var midsommar?? PUUUSSS!

    2008-06-21 | 13:07:08
  • Jonna säger:

    Hallllååååå!! :) Vars håller du hus?? Vill hitta på nått snart ju! :) Puss puss babe! ;)

    2008-06-22 | 16:51:55
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Elin säger:

    Gode jävla snygga ;P

    Hitta på nått i veckan?!! Jaja vi får höras! Kram.

    2008-06-24 | 06:28:27
  • Jakiya säger:

    Hehe,jag sa ju att det fanns någon nackdel med din lägenhet :P Vad händer nu i sommar då? Jobba å slita eller? Jopp jopp nu är det hus som gäller, men inte känner jag mig nå annars för det!! Dock grymt kul!! :) Kram

    2008-06-24 | 18:54:53
    Bloggadress: http://annablomgren.blogg.se/
  • Elin säger:

    Please update : ) vill veta vad som hände ri ditt liv : ) Hoppas vi ses på torsdag! Puss!

    2008-06-30 | 21:37:03
  • MS säger:

    SATAN. Här snackar vi grejer, mr backhamfrillan nästa?

    2008-07-06 | 19:28:27

Kommentera inlägget här: