Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Fredagen den trettonde

Kategori: Allmänt

Nu är äntligen min dator fixad, fast tydligen är viruset fortfarande kvar.
Men va vet jag, förhoppningsvis går de att ta bort !
Nu har jag bott i ny läggan 2 veckor och 2 dagar, och jag trivs så fantastiskt bra.
Fullkomligt älskar den.
Har fått soffan, så nu är allt "klart" nästan. Den kan väl som aldrig bli klar :)

Igår var vi på Grillfest med jobbet i Luleå. Var länge sen jag hade så roligt. Skrattade hela kvällen.
Men dom säger ju att gratis är gott.
Gratis mat och alkohol, de säger de mesta :)
Kom hem vid halv 1, steg upp 7 imorse för att jobba.
Bettan sov hos mej. Hon har typ sparkat och armbågat mej hela natten, så ja har it sovit så många timmar.

Ikväll blir de lugnt, umgås med Madde.
Och imorrn då blir de fest.
Middag hos mej, sen FOTBOLL och bärs, kan nog it bli bättre :)

Min vackra lägenhet

Vardagsrum 

         

           




Sovrum

           



Kök

       



Balkong






What we do in life echoes in eternity.

Buh Bye!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Shit vilken lägga du har skaffat dig! Ruskigt avsundsjuk måste jag säga.. :) Ses i vimlet imorrn, kanske? ;P

    2008-06-13 | 21:41:46
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Det blev ju jättefint!

    Kuddarna matchar tavlan perfekt. Undrar just om de kan vara dom som Jennie köpte här i Umeå, jag tycker de ser bekanta ut :)

    Vi ses.

    2008-06-13 | 23:15:19
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    Åh my lordisch ! Fan va fettas NICE Sirre my love !! :D köööng !

    2008-06-14 | 13:16:12
  • Anonym säger:

    Åh vad fiiint du har det!! Om jag skulle bo i lägenhet igen, som det känns som om jag aldrig mer vill eller har tänkt att göra! Så skulle det vara i stil med din lägga =) Stor toa eller? Tänkte om det var baktanken med en super fin lägga, världens minsta toa med duschen så man måste flytta på en vägg eller nått hehe Haft bra i helgen? Hur gick vinprovningen? Jag hade ALDRIG pallat!! :P Kram

    2008-06-16 | 07:22:17
    Bloggadress: http://annablomgren.blogg.se/
  • JOnna säger:

    Meen saa fınt du har fatt det! Maste ta och halsa pa dıg da jag komemr hem ju!!! :D hıhı!!



    Kommer hem sa jag ar antraffbar pa torsdag! :)

    Hoppas vı ses da! ;) Puss pa dıg gullunge

    2008-06-17 | 19:17:55
  • MS säger:

    Men åh. Alltså seriöst Jess, jag måste få komma å hälsa på någon gång. Det ser ju förfasen alldeles underbart fint ut!=)

    2008-07-06 | 19:33:05

Kommentera inlägget här: