Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Ja, va säg man ?

Kategori: Allmänt

Hur FAN lyckas man tappa bort batteriet till mobilen ?
De är helt kaputt, finito, BORTA !
Ja blir tokig.
Kom hem igår från krogen, insåg att min mobil var död.
Dum som man är, så börja jag ladda den.
De är it så lätt att ladda en mobil som it har nå batteri.
Trög, trögare, trögast.
Och jag har ingen aning vars de är.
Nu måste jag använda min andra lökiga mobil tills jag får mitt batteri som jag har beställt.
Surt!

Annars, gårdagen var hur rolig som helst.
Dock inte skoj att Sverige torska mot Spanien, men så är de ibland.
Bara hålla tummarna för dom på onsdag.
Nu är ja bakis, som vanligt.
Och klockan 16 ska jag på vinproving på jobbet.
Känns verkigen inte lockande.
Jag kommer säkert spy, med tanke på att jag inte gillar vin, och att jag är bakis as hell!

Jaja, nu ska ja deppa vidare.
Ha de !
Bye !

Kommentarer

  • Lisbeth säger:

    HAHAHAHAHAHAHA....Sirre, det har ju hänt mig meeed ! Med exakt samma mobil som du har nu...ja som trodde JAG var sämst i världen...ja kom hem från krogen...fatta ingenting..mobilen funka inte..ja försökte ladda den men ingenting hände..tillslut öppna ja luckan...eh..WOOOPSIDAISY liksom...where is the muttafukking battery ? :P hahahaha...HUR lyckas man tappa bort ett batteri ?tur vi är lika iaf ! bara köpa ett nytt, Puss snygging, I sakken dä !

    2008-06-15 | 13:47:30
  • Jennie säger:

    Inte gillar öl!?

    Har jag fått det här om bak-tassen!?

    Du menar vin va? va va va?

    :-)

    2008-06-15 | 15:50:35
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: