Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Va i fasiken är de här ?

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen flyttat !
Gud vad jag trivs, nu kan ja inte ens fatta att jag har bott i en sån liten lägenhet.
Började i onsdags, flyttade alla kartonger och IKEA grejerna.
Har köpt världens härligaste madrass. Så jag såg fram emot att få sova i min nya säng,
men jag hade självklart köpt en för stor sängram, så madrassen passade inte.
Tur att man har en pappa som är snickare.
Han kom förbi igår på morgonen. Så han fixade sängen, och vi lyckades få upp lite möbler innan jag var tvungen att fara till jobbet.
Han monterade upp resten och jag bad Jennie om hjälp att "inreda" lite, med tanke på mitt sinne för inredning hade det inte blivit bra, hon kirrade biffen perfekt, det blev så grymt fint! Stort tack till dom.
Nu har jag den snyggaste lägenheten alltså ! :)
Nu vill jag bara ha min soffa.


Annars har jag jobbat tors-lör långpass, och idag till 16.30.
Sen blev det mat, fotboll och ett fantastiskt skrattanfall hos mej :)
Imorrn är min enda lediga dag så då blir de att kolla på utemöbler och annat smått som jag måste ha!
Men först och främst ska jag unna mej själv en riktigt lång sovmorgon. Tycker jag är värd det :)
Kl 14 ska jag följa Jennie till barnmorskan, ska bli spännande, hähä!

Gu Nått ! 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Hoppas hon gräver mig mellan bena så ska jag tvinga dig att titta!

    2008-06-02 | 10:15:14
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    hehe men så skoj att du trivs och har fått iordning! :) men vad läser jag gär uppe, Jennie!! :P Hoppas det går bra hos BM! ;) Pusssar!!

    2008-06-02 | 11:48:48
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena K säger:

    Vilken fantastisk härlig lägenhet du har, det är du värd. Kram från Helena

    2008-06-07 | 11:10:42
  • Helena K säger:

    Vilken fantastisk härlig lägenhet du har, det är du värd. Kram från Helena

    2008-06-07 | 11:11:36
  • Anonym säger:

    Tjo! Vart har du flyttat nu då? Är det du eller Jennie som först kommer lägga upp bilder på den? Förstår att du längtar tills du blir moster!! Jag blir faster för 3e gången i sommar och det är lite kul varje gång!! :) Hur är det med dig annars då?

    2008-06-11 | 11:31:56
    Bloggadress: http://annablomgren.blogg.se/
  • Catarina säger:

    Just det, upp med lite bilder nu.

    Jag vill se hur det ser ut när en tjej bor där :)

    2008-06-11 | 19:09:19
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: