Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Bosak!

Kategori: Allmänt

Känner att de var dags att skriva.
Gör de för alla mina fans där ute :)

Helgen som var, var minst sagt speciell.
Läs syrrans blogg: jennieohlund.blogg.se.
Då förstår ni nog vad jag menar. Är så förbannad än idag, och jag hoppas att Jennie kommer stämma hon!

I lördags såg jag melodifestivalen hos Jennie.
Tycker som alla låtar var bra. FÖRUTOM Christer Sjögren. WHAAAT?
Hello Elvis Presley härmare.
Sen bar de av på Kalles. Där var de väl mindre skoj.
I söndags fick jag liggsår.
Och sen resten av veckan har jag jobbat.
Jobbar imorrn. Sen ledig fredag, jobb lördag, ledig söndag, jobb måndag.
Så på lördag blire väl fest av nå slag. :)
Kanske ut imorrn och ta en bira med Madde.
Hör av er om nån vill följa :)

Idag har jag tonat Jennies hår. Man var väl ingen klippa, men de blev bra iaf.
"Men räddhare" Som min kära syster tycker om att säga till mej.
Nu sitter jag och ser en kass rysare. Prey heter den. Om blodtörstiga lejon.
Händer inte mkt, och allt är krydd. Men ändå måste ja se den.

Så..
To the next time.
XOXO

;)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    MUUS! Du har ju tonat mina människohår!
    HAHAHAHAHAHA : )

    Hörrö,hur slutade filmen btw??

    2008-03-19 | 20:55:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se
  • Jonna säger:

    Mmm den läkaren var ju knäpp, borde anmäla... Jasså du är ändå lite ledig i helgen, skulle ju kunna se om vi kan hitta någon tid att umgås :D Vore ju trevligt! :) Ha det så bra tills vi möts igen! Puss..

    2008-03-19 | 21:33:35
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Elin säger:

    Heeej : ) Du det var verkligen på tiden kära vän ; ) Vad händer i helgen då?
    Kram!

    2008-03-20 | 16:56:52
  • Johanna säger:

    Se "Behind the mask"...rysare av högsta kvalité, jag lovar, du blir inte besviken!

    2008-03-22 | 00:14:39
    Bloggadress: http://johannasterrierister.blogg.se

Kommentera inlägget här: