Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Dom 3 männen i mitt liv!

Kategori: Allmänt

 
Gordon Ramsey -
Finns fan ingen coolare. Han kan säga precis vad som helst, till vem som helst.

  • You're standing there acting like a jumped up little cave woman... now do as you're told.
  • Shut the fuck up for 30 seconds and you might learn something. Now stop being a stubborn little bitch and move your ass.
  • Oh piss off you little sabotage




  •  Björn Gustafsson - En stjärna i skyn. Han är min nya idol !


     
    Joaquin Phoenix - SÅ HET, världens bästa skådespelare. Kan se Walk the Line om och om igen. MUMS!

    Kommentarer

    • Lisbeth ! säger:

      jamen skoj dö ! ..Mr Gordon R..vilken karl ! Helt kööööng :P I säg båra RESPEKT ! Jag skulle då pissa lii wiii på mig om ja träffa han när ja står å flippar ett par flottiga burgare..haha..han skulle ordknulla skiten ur mig juh ! :> Galet..hatten av för honom, underhållande program jamenvisst !
      Ha de bäst Jikåw, sakken dä, Pöuuess !

      2008-03-22 | 17:12:29
    • Jennie säger:

      Öhh?
      Du är hemma men du räknas som husdjur!

      2008-03-23 | 16:25:51
      Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se
    • Jonna säger:

      haha men najas att du tar dig in nu :) Jaadu det har varit lite små lugnt, fed lite fets och så :) Sj då? JObbar imorgon eller vill hitta på nått :) Puss puss

      2008-03-23 | 21:11:30
      Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

    Kommentera inlägget här: