Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 Maj

Kategori: Allmänt

Idag var jag och mamma på Antnäs möbler, och jag köpte en soffa !!
Den va riktigt fin, samma modell som syrrans, och ja vet ju hur härlig den är så.
Fast betydligt mindre, och billigare :)
Skulle ta nästan 2 månader att få den, så det var väl mindre roligt.
Jag längtar som fan efter att få flytta.
Men bara 3 veckor kvar, och tiden brukar ju gå fort!
Har börjat packa ihop lite grejer i min lägenhet, fast den är så liten, så har jag 1 miljon saker.
Blir galen !
Men sen ska Madde flytta in här, och de känns sååå bra !
Jag vet att hon också längtar :)

Måste bara få tacka för alla som gratta mej igår.
Ni vet vilka ni är, och det är guldvärt, värmer i lillhjärtat :)
Love u!

Nu blir de fika på Nodo.
Häppåre!

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Det blir som en domino-effekt det här med flyttandet. :)

    Jag ser fram emot och se hur det ser ut i "Thomas lägenhet" när det är din lägenhet. Blir säkert superbra. Det är en perfekt legga i den storleken.

    Läget är ju inte heller pjåkigt...

    2008-05-12 | 20:31:54
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Madde säger:

    OOOM jag längtar =) hihi o längtar till kalas på lördag! Puss o smisk

    2008-05-12 | 21:06:43
  • Jonna säger:

    Så skoj att flytta och få lite större och närmare till jobbet.. hehe :) Men duu, alltså i juni var det fest för dig.. Men efter 19 va ? ;) Hehe! Tänkte så man är hemma.. Annars tror jag nog iofs att vi kan träffa annars också! :D Hare, Puss!!

    2008-05-12 | 22:40:55
  • Jonna säger:

    Hallå ;) Jamen du det låter ju trevligt att du tänker så, men jag är ju lite upptagen. Mama gifter sig ju den 26 så är ju lite busy då också :P Hihiih.. :) Menn det löser sig nog får se när det blir och om jag kan komma helt enkelt! :D Jaa snart blir det en dejt! Puss babe!

    2008-05-13 | 11:15:37
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: