Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 november

Kategori: Allmänt

Ja, då är man sjuk då.
Fick feber i torsdags, men jobba ändå.
Sen igår hade jag 39.5 grader, så jag kunde
som inte jobba då. Låg på soffan hela dagen och kvällen.
Idag mår jag lite bättre, fortfarande lite feber, och
satans ont i halsen. Tur att mamma har köpt Piggelin,
det enda jag har fått i mig typ. Men gott är det.
Snart ska jag byta soffa och ligga i syrrans.
Ska dit och äta med mamma, se lite hockey,
Luleå mot Brynäs på Canal+.
Skoj att ha nån att prata med iaf.
Sist jag blev sjuk då var det påsk, nu är det Halloween.
Bara får att de "händer" nå skoj.
Jaja, nu ska jag sluta kröjma.
Hoppas alla får en bra kväll.

Bye.

Kommentarer

  • Åhlle säger:

    nåh huvva gumman min...tråkigt att du gått å blivit sjuk.. :( hoppas du blir bättre snart ! KRAM

    2008-11-02 | 15:31:06
  • Åhlle säger:

    nååh gumman..va tråkigt att du gått å blivit sjuk..:( inge kul alls juh..hoppas du mår bättre snart ! KRAMKRAM

    2008-11-02 | 15:32:18
  • Åhlle säger:

    ops,hehe ja skrev ett först å de kom aldrig upp så ja testa igen ;) men då kryar du på dej X-TRA mycke nu då när Ållarn tänker på dig ! :D Puss

    2008-11-02 | 18:16:27

Kommentera inlägget här: