Jessica

Ding dong, the psycho's gone

11 november

Kategori: Allmänt

Nu börjar man äntligen bli människa igen.
Fortfarande förkyld, men mår mkt bättre :)

Idag har jag och Sandra ätit lunch och gått på stan.
Var mkt trevligt att umgås med hon,
det blir ju som it lika ofta nu förtiden :(
Sen kring 16 tiden drog jag till Isse och åt bullar,
sen till Jennie för att fixa presenten till mamma,
som vi ska fira på lördag, som jag längtar :)
Kom just hem, så nu blir de en dejt med John Blund.
Ska nämligen följa med Jennie och Ante på Ikea imorrn.
Kl 8.00 ska jag vara utanför deras port.
Annars får jag väl it följa? *snörvel*
Sen på kvällen blir de att fira Isse,
som fyller år
:)

GuNått!

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Ja, det är väldigt skönt att få såna dagar ibland. Nu har jag varit ganska däckad däremellan, men det var skönt att få känna på ett uns av normalitet däremellan. :)



    Åååh IKEA!! Är det inte alldeles, alldeles underbart? :D Älskar IKEA...lol Hoppas kalaset på lördag ska bli superkul! Blir det stor fest?

    2008-11-12 | 08:28:11
    Bloggadress: http://tobecami.wordpress.com/
  • Jonna säger:

    Ohhh kul med ikea!! :) Hoppas ni hittar mkt skoj ;) PUSS

    2008-11-12 | 12:24:26
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: