Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 november

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, och jag är ledig :)
Händer inte allt för ofta.
Igår var jag och Malin på Nodo och åt 3 rätters,
Väldigt gott!
Festen fortsatte hos mej, så det slank ner nån öl.
Utgång på Kalles, mötte upp Johanna.
Sen for vi på Toxic, det var verkligen länge sen,
och det var faktiskt roligt för en gångs skull :)
Kom hem vid 2.30.
Egentligen brukar jag väl sova vid den här tiden,
dagen efter fest. Men jag ska träffa Jennie & Norah + några fler
för att äta lunch.
Sen ska jag hem till Långnäs hos mamma och pappa,
ska sova där och det ska bli så skönt !
Imorrn är det skyltsöndag !
Har redan julpyntat, och det blev så mysigt :)

Nu ska jag kila iväg.
Trevlig helg alla.
Tjipp!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Hellooooooooo!

    Har eg. ingenting att skriva :) /Rödöra

    2008-11-29 | 20:30:43
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    vi kanske ses på skyltsöndag, kanske bland alla tomtar..... kram

    2008-11-30 | 10:06:38

Kommentera inlägget här: