Jessica

Ding dong, the psycho's gone

30 november

Kategori: Allmänt

Första advent.
Och snart jul. Jäklar vad tiden går fort, det var ju nyss tycker man.
Igår var det en härlig dag.
Först lunch då på stan, sen hem till långnäs med Jennie & Norah.
Chilla, mormor & morfar kom förbi och åt middag. Spela lite yatzy,
gulla med N. Jag sov hemma, så på kvällen drack jag och mamma en raki
och såg Mamma Mia. Mysigt.
Det är nånting speciellt och sova "hemma" man mår alltid extra gott,
åsså är det så tyst och stilla allt.
Idag, skyltsöndag drog jag, mamma, Jennie & Norah på stan.
Trots skitvädret. Handlade lite pynt + julklapp. 
Fick 2 juldukar av mamma. Tack!
Nu ikväll har jag vart hos syster och sett Sex and the city, The Movie.
Sen har vi inte gjort mkt, eller kanske ska säga att jag inte har gjort mkt.
Jennie har tvättat och hunnit städa ihop lite, hon är duktig hon, min kära syster.

Nu blir det sängen.
Ska se lite Prison Break och läsa.
Sov gott.


Jag har verkligen världens underbaraste familj !
<3

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Men du..Fuck off!!



    BOOOOOOOORN TO BE...CHEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!

    2008-12-01 | 19:49:15
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • jonna säger:

    Låter som en härlig helg.. :) Hehe, fick ni turkietkänsla med rakin? :P Annars bra? PUSS

    2008-12-01 | 20:16:04
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Camilla säger:

    Åh, låter mysigt! :) JAg gjorde också skyltsöndag med den ömma modern och det är ju så mysigt. :) Kram!!

    2008-12-02 | 18:13:43
    Bloggadress: http://tobecami.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: