Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 november

Kategori: Allmänt

Igår då jag kom hem från jobbet hade Linko dukat upp middagen,
söt kusinen :)
Skoj att ha na på besök.
Moster har handlat "frukost" åt oss, plus lite till.
Har nog aldrig haft så mkt i min kyl förr :)

Nu snart ska jag och Linn fara och äta,
sen ska vi möta upp brudarna för att bowla, ska bli hur roligt som helst.
Man kanske it är kung, men va fan :)
Har även fått tillbaka min halsont.
Plus att jag har blivit hes.
blä.

Nee, nu ska jag göra nå åt mitt burr på huvudet.
Tjobs!



Jag och Linn i somras på bröllop

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Nu ska jag äntligen kommentera! Skämmes en aning för att jag faktiskt brukar titta in, men aldrig säga så mycket som pip. ;) Åh, vad ni är snygga! Vi har haft tur i gen-lotteriet. ;) Krama Linn från Skara-trakten och lycka till med bowlingen!

    2008-11-05 | 10:34:34
    Bloggadress: http://camillahansson.com

Kommentera inlägget här: