Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 oktober

Kategori: Allmänt

Måndag. Ännu en ny vecka.
I lördags blev de en liten fest hos mej.
Hade mkt trevligt. Såg fotboll. Eller såg och såg,
vi satt mest och surra, som de brukar bli :)
Sen vart de utgång på Kalles, träffa många kända ansikten,
så de var ju som roligt :)
Igår mådde jag faktiskt rätt bra, förutom att jag var trött.
Isse kom förbi, sen for vi förbi Jennie, Ante och Norah.
Söt ungen som man bara vill äta upp.
Denna vecka jobbar jag 8-16, härligt.
Idag har jag och mamma gått på stan, har köpt nya gardiner,
och de blev sååå fint, är så nöjd med min lägenhet.
Den är mysig :)
Imorrn blir de fika med brudarna, det ska bli trevligt,
för det var verkligen länge sen.

Nu ska jag se lite TV, sen blir de sängen.
God natt.

Vad skulle man göra utan sin underbara familj ?
<3

Kommentarer

  • Jonna säger:

    hihi, nää jag kände mig lite trög då jag tänkte efter :P haha! Jaa det var synd men hinner ju på tors :) Hmm.. Jecka kul att man får vara med på eran planering! Jag jobbar i helgen! så vi får se.. :) Puss ska på pratik nu :P

    2008-10-14 | 11:11:33
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: