Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 oktober

Kategori: Allmänt

Igår var min kär vän Åhlle här, hon drar nämligen till Halmstad
på lördag *snörvel*. Som jag kommer sakna hon.
Vi var hos mig iaf. Jennie och Isse var också här.
Vi spela Buzz, skrek och skrattade.
Som vanligt då :)
Nu har mamma kommit hem från Ikea. Beställde lite grejer med hon,
som hon har varit förbi med.
Bla. 3 lampor och ljusfat. Men den räkan hade köpt lite mer till mig också.
2 filtar, massa ljus och grejer till köket (en pik att jag ska börja laga mat?)
Fint blev det.
Har ju även fått mitt alkohol som jag beställde av hon från Alko :)

Måste ju lägga in lite bilder på läggan, vissa är lite suddiga
(dom blir det om jag tar utan blixt. Intressant fakta ;)



Ny lampa, den hette för övrigt Knubbig, om någon undrar :)
Och nya gardiner.



Nya svarta vanliga gardiner, nya filtar på soffan
 (syns dock inte så mkt av dom)



Mitt efterlängtade ljusfat. Jag älskar ljus nu då det har blivit mörkt.

Hade inte så mkt mer att tillägga.
Snart kommer Jonna på besööök, roligt :)
Kanske Elin kommer också, de återstår att se. 
Jobb imorrn 8-16, sen tar man helg. Mkt skönt.

BYE!

Kommentarer

  • Jennie & Norah säger:

    Sate så najs!

    Lilla "knubbisen" blev fin på nattduksbordet! :)

    Hade hon köpt "lite extra" grejer åt dig också?

    Jag trodde inte mina ögon när hon kom hitsläpandes på halva IKEA..HAHAHAHA!

    2008-10-16 | 19:50:27
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    Men så söt, läste på jennies blogg att modern handlat extra åt er båda. Det blev fint iaf =)

    2008-10-16 | 20:56:08
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Så mysigt :) Hihih, såg din filmdebut på big sis blogg :P Inte illa. tänk själv måste jag ha sett en annan version ;) Kramar..

    2008-10-17 | 13:39:34
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Be ready, I will soon come and get you ;)

    2008-10-17 | 18:27:48
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    Jojajäklar så fent he vorte! Nice ! :D Underbart söt å snäll mamma ni har! Så när jag kommer hem nästa gång blir de Sirre som styr upp matlagningen då eftersom du nu har massa köksgeråd? :> hehe, I ser fram emot hä ! Hade så trevligt me er sist, önskar ni vore här. Jaja tills vi ses igen, lev å må ! Pöuuesssss

    2008-10-23 | 13:06:59

Kommentera inlägget här: