Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 oktober

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Jonna hos Elin och såg Idol,
helt klart rätt som åkte ut.
Vi var även duktiga och bakade en smulpaj.
Som vi jobbade med den ;) *harkel*
Och god blev den!
Hade en trevlig kväll.

Ikväll blir de partaj hos syrran.
Ska bli hur roligt som helst ! :)
Först ska jag vänta på att Jonna ska sluta,
så vi kan gå och äta nå.

Nu måste jag hoppa i duschen,
och försöka hitta nå av värde att ha på mig.
Ha nu en trevlig heeelg.
Byeeeee !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Blir säkert jätte bra :) ska göra ett ryck här nu och sen ringer jag så ses vi! Puss :)

    2008-10-18 | 16:00:25
  • Jennie & Norah säger:

    Huh,idag vaknade vi 05.50.

    Jag är så pigg..EH NEJ!!!

    2008-10-20 | 10:34:42
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: