Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 oktober

Kategori: Allmänt

Lördagen var verkligen jätte rolig.
8 brudar med alkohol och musik = tjatter.
Sen kom grabbarna och de blev de en annan ljudnivå :)
Utgång på Kalles, väldigt skoj.
I söndags mådde jag ändå hyyyyfsat bra, förutom trött,
men de är jag alltid på söndagar.
Käka med syrran och bara slappa.
Sen for jag och Veronica till Bettan och såg 3 filmer.
En riktigt mysig söndagskväll.
Igår jobba jag långpanna, och idag har jag varit ledig.
Har varit ut och gå med syrran och laga en god lunch.
Champinjonsoppa och en pasta sallad med kyckling. Mumma :)
Skulle rosta en fralla, som gick sisådär.
Jennie: "Håll koll nu på franskan, den kan brännas"
Jag skyller på deras brödrost, den var för effektiv.
Såg bara ett stort moln välla ut, så ja, jag brände brödet en aning.
Har it haft allt för tur med min mat idag.
Då jag åt en kyckling, tugga jag på en sena (absolut det värsta jag vet)
Tappa självklart matlusten.
Sen idag då jag och Bettan beställde mat.
Köpte en oxfilerulle utan lök.
Hitta självklart en lökbit, samtidigt som jag hittar ett svart hårstrå i maten.
Kan ju som säga att jag tappa matlusten, igen!!
Men så är det ibland, allt kan inte vara perfekt.
:)
Nu måste jag verkligen duscha.
Imorrn ska jag, Jennie och Norah hem till Långnäs.
Var verkligen länge sen jag umgicks med familjen,
ska bli riktigt härligt :)

Bilder från helgen kommer nog upp imorrn.

xo



Norah, världens underbaraste barn. Man älskar hon mer och mer
för varje dag ! <3

Kommentarer

  • Sandra och Lovis säger:

    Usch... jag gillar inte heller kött med senor, eller med ben heller för den delen!!

    Jag vill inbilla mig att kött växer i filéform på ett träd, och inte ALLS har ngt med djur och blod och sånt äckligt att göra. =P

    haha

    2008-10-21 | 22:02:49
    Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/
  • Sandra och Lovis säger:

    Tack!

    Ja... jag trivs i dom... när jag ser mig i spegeln iaf! =)

    Men på kort ser jag ju mongis ut juh! Haha

    Vad skönt med en "hemma hos mamma och pappadag"!

    Vad ska ni göra då? Bara jäsa och mysa eller?

    2008-10-21 | 23:20:32
    Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/
  • Jennie & Norah säger:

    Hehe,tumanhand lät bra :)

    Äh,ork it skriva nå,vi ses jhu snart!

    hähä

    2008-10-22 | 09:16:09
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Usch det lät inte som roliga mat upplevelser :S

    Hoppas ni får skoj i Långnäs! borde fara till min far och hälsa på.. -samvetet- Puss på dig söto!

    2008-10-22 | 09:32:14
  • Sandra och Lovis säger:

    Idag gick jag på stan (som vanligt)

    Fyndade faktiskt en tröja till mig själv (och en åt Lovis såklart)

    Dessutom lurade expediten mig att köpa en mascara också!

    Jag kan verkligen inte säga nej! =P

    Har ni haft en bra dag då?

    2008-10-22 | 21:37:15
    Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: