Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 oktober

Kategori: Allmänt

Inatt har jag inte sovit bra.
Vred och vände på mig till 3. Jag kan tydligen inte dricka
kaffe på kvällarna, jag blir för pigg.
Sen vakna jag 7.30 av det här jävla byggarbetet
som pågår utanför mej.
Dom är verkligen precis vid mitt sovrumsfönster.
Idag var det krydd alltså vad som levde om.
Sen sluta dom, jag somna om, sen börja dom igen..
Så höll de på ett bra tag, så jag var it så utvilad imorse.
Min plan var ju nu att ladda hem One Tree Hill och Gossip..
men icke de... det kommer it nya förrens nästa vecka.
MORR!
Så jag ska väl lägga mej o läsa min bok istället.
Har för övrigt jobbat idag 12-22.30, samma imorrn :(

Jase..
God Natt, sov gott !
BYE!

Måste ju skriva GRATTIS till Madde också,
som fyller mogen kvinna ;)

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Usch vad jobbigt att ha byggare utanför :S

    Tänkte på madde idag, säger grattis här så kankse hon ser(?) :D

    Jaja nu ska jag ta och klä på mig... Puss på dig!

    2008-10-08 | 13:49:02
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Madde säger:

    hehe så söt :) och tack jonna med :)

    hoppas på fest imorrn! PUSS!!

    2008-10-10 | 14:53:32
  • Anna säger:

    Hej.. Sorry att jag inte svarat på din kommentar.. Men förkylningen har slagit ut systemet så det kopplar lite sent hos mig nu förtiden ;)

    Men tyvärr så kmr jag inte till dig ikväll.. Har inte bestämt mig för om jag ska festa alls pga hostan som driver mig till vansinne.. Men hoppas ni får roligt iaf, så ses vi och hörs! Kram.

    2008-10-11 | 12:30:39
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Hej hej :) Jaa det var super skoj! Får ta en renodlig fest någon helg framöver, då vi inte bara ses ute ;) Hmmm, fika? Nu är jag inte me? Varför ska du bjussa på fika? ;) PUSS!!

    2008-10-13 | 00:50:51
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Jonna säger:

    hihi oj.. Du mena ju såklart att vi ska och fika!!! (trö(tt)g!) :P

    2008-10-13 | 00:51:35
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: