Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Oh very young

Kategori: Allmänt

För cirka 4½ år sen lärde jag känna en kille.
Han var mkt speciell. Både på gott och ont.
Tror ingen har gett mig så många komplimanger som han gjorde.
Vi pratade nästan varje dag med varandra i 3 år.

23 oktober 2007 skrev han till mig: Lever du ?
svarade aldrig på det, vilket jag har ångrat varje dag.
8 dagar senare fick jag veta att han inte levde längre.
Idag, 31 oktober, är det ett år sen.
Ett helt år har gått sen Andreas dog.
Kan it riktigt fatta att tiden har gått så fort.
Har tänkt på han varje dag.
Det känns tomt.
Livet är inte rättvist.
Men en vacker dag kommer vi att ses igen.


   

"Kan du förstå två våta kinder,
 dom torkar lika snabbt igen.
 Man rår ej för att tårar rinner
 när man har mist sin vän"


Kommentarer

  • Sandra Löken;) säger:

    Men huvva så hemskt :( vad hände med honom? bodde han i pite? men du vi måste verkligen ta å ses ngn dag här..de vart då ingen fest för mej å halloween heller..åkte på jobb hela helgen..men krya på dej med din hals..pussss gumman

    2008-11-05 | 17:04:23

Kommentera inlägget här: