Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 September

Kategori: Allmänt

Måndag åter igen.
Idag är Norah 7 veckor, tiden bara rinner iväg.
:)
I helgen har jag ju då jobbat. Följde med ut i lördags efter jobbet.
De va rätt skoj faktiskt :)
Igår var jag med Jennie, Norah och Isse och bara slappa.
Idag har vi varit på Dollarstore och Barnens Hus.
Och nu väntar jag på att Ålle ska komma, vi ska gå o hyra film,
sen kommer även Jennie och Norah.
Sen har jag en fantastiskt tråkig vecka framför mig på jobbet.
Jobbar tisdag o onsdag 12-22.20, torsdag 16-22.30,
fredag 11-23.30 och lördag 12-22.30. Så den här veckan blir bara jobb,jobb och jobb.
Inte mkt till liv det... men som att jag har nå liv annars, hähä.

Jåjå. Nu ska jag kila.
Buh byyee !

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Bara tt du jobbar så du tjänar penga och inte slösar upp dem :p haha :)

    Allt bra anansr? Hoppas det.. Ska bli skoj att komma hem och ses snaaart ;) PUSS!!

    2008-09-15 | 19:08:29
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: