Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 september

Kategori: Allmänt

Torsdag åter igen, snart helg (för vissa)
Börjar jobba snart.
Har varit och käkat palt på jobbet.
Smart av mig, nu har jag ju paltschwimen.
:)
Har it så mycket vettigt att skriva,
förutom att dom håller på med bilning här nere.
Dom håller ju på att bygga om/sätta in värmeslingor på gågatan.
Precis utanför min lägenhet,
måste jag tillägga att det lever om gooode så mkt.
Speciellt nu. Det vibrerar rätt bra när jag sitter och skriver.
Tack och lov att dom it håller på under natten ;)

Veronica från jobbet har farit till Tunisien (inte alls avis)
så ja fråga om hon ska göra nå salmonella prov då hon kommer hem.
Verra: Ja, men de är väl bara pissa i ett rör då ?
Jag: Nja, du måste göra de andra!
Verra: Vadå. Spy?
Jag: Hehe, nej de andra.. du vet.. bajsa.
Verra: UUUSCH!
Haha.

BYE!

Kommentarer

  • Jennie & Norah säger:

    EN TILL UPPDATERING!?

    Vad skådar mitt högra öga..Shit serri-JÖ is back!

    2008-09-18 | 17:37:45
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: