Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 September

Kategori: Allmänt

Äntligen är denna vecka över.
Söndag, härliga söndag.
En vilodag enligt Gud och mig.
Idag ska jag inte göra många knop.
Ska och lämna tillbaka nå filmer, sen ska jag förbi
barnfamiljen, har ju it pussa på Norah sen i söndags.
En hel vecka sen för fasen, ja saknar ju lillskorven :)

Jag och Bettan prata om Halloween på jobbet.
Jag får absolut inte veta vad hon ska klä ut sig till,
det är en hemlighet.
Jag: Men Bettan, om jag dör imorrn då får jag ju aldrig veta vad du ska ha på dej.
Bettan: Ja, men då får du väl kolla ner på mig. Eller upp. Hoho.
Jag kommer säkert hamna hos Hades, de vet man fan aldrig :)
Men Bettan trodde ju att ja skulle komma till himlen.
:)

Imorrn fyller min kära syster år, så på lördag blire kalas i Långnäs.
Nånting att se fram emot :)

Jaja, nu ska jag ta på mig nå av värde.
Hejåhå!

"Ser ni där uppe där det är tänt?Där har jag släkt"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: