Jessica

Ding dong, the psycho's gone

24 september

Kategori: Allmänt

I måndags fyllde ju som sagt var Jennie år, var där och fikade.
Som hon hade bakat, och gott var det :)
Igår var jag och Isse på stan och köpte presenter åt syster.
Men dom får hon it förräns på lördag.

Nu sitter jag och väntar på att Isse ska komma.
Hon ska nämligen färga mitt hår, de är då på tiden.
Sen på fredag ska jag klippa mig. Det behövs verkligen.
Då blir man fräsch (förhoppningsvis) tills på lördag.

Sen imorrn är de tjejkväll. Och LÖN. Jag och syrran ska shoppa loss.
Jag är verkligen sugen på att handla nå fint.
De var år och dar sen jag köpte nya kläder känns de som.
Så man kan ju hoppas att man hittar nå iaf.

BYE!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    åhåå.. det är tjejkväll va? Hoppas du hitar MKT fint, skoj att shoppa om man är sugen och kan ;) Hälsa alla så ses vi snart! :D Puss gulis!

    2008-09-25 | 12:20:42
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: