Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 September

Kategori: Allmänt

Jag har skämt ut mig tror jag.
Skulle bara gå och handla lite varmkorv på ICA,
då kommer en fotograf och journalist från Piteå Tidningen fram.
"Hej hej, får vi ställa en fråga?"
"Ja de beror på va de är för fråga" sa jag då.
Klick klick börja hon ta massa kort på mig.
Sen ställde han frågan.
Jag stod som ett stort frågetecken, fatta ju knappt frågan.
Det var nå om länstinget eller nå som skulle slå ihop me andra län.
"Gynnar de Norrbotten?"
"Jaaaa... jag vet som it....tror de..."
Sen försökte dom få fram mer från mig, men med tanke på min stooora
allmänbildning så kunde ja som it svara nå bättre. It har ja koll på de.
Jag ber till gudarna att dom inte tar med mig i tidningen.
Jag kommer framstå som en idiot.
Ska bara tillägga, jag kom direkt från jobbet. Så de blevingen modell bild precis.
:)

Ska it tänka mer på de  ;)
Nu ska jag betala räkningarna. Yippie va skoj.
Sen blire shopping.

Pusshaj !

Kommentarer

  • Jonna säger:

    haha klockrent :) Blir säkert super bra... spapa gärna bilden så man får se sen då mankommer hem :) Puss...

    2008-09-25 | 18:40:52
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/
  • Elin säger:

    Såg dig i tidningen idag ;) Du var ju inte alls hemsk, jag tycker du var söt, sen så hade dom ju fått det till att du var säker i din sak att vara osäker ;P om du hänger med.. Jaja men vi kanske syns ute i vimlet på lördag! Kram!

    2008-09-26 | 12:48:38
  • sara säger:

    såg dig i morse i tidningen. Du var inte bortgjord. Och dålig på bild. Du? Linslusen? närå

    2008-09-26 | 21:45:13
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Hej hej :) hörde om din lilla brandgrej i garaget.. Inge skoj :/ Hoppas att det går bort röklukten och så.. Tur att de kom in och väckte dig!! ;) Puss snygging!

    2008-09-28 | 16:42:01
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: