Jessica

Ding dong, the psycho's gone

30 September

Kategori: Allmänt

Mitt internet har varit borta i 2 dagar.
Men nu är det äntligen tillbaka.

Det luktar fortfarande väldigt mkt brandrök i trapphuset,
och de lär de förmodligen göra ett tag till.
men inget i läggan, här luktar de bara gott :)

Annars har de väl it hänt allt för mkt.
Jobbade igår hela dagen.
Idag har jag lunchat med Mamma och Jennie.
Sen bara slappat och sett Idol.

Imorrn ska jag sova lääääänge.
Det är ju de jag har mina söndagar till.
Men det gick ju it så bra den här gången.

Good night !

Kommentarer

  • Jennie & Norah säger:

    Hoho!

    När du ser detta kan du väl logga in på MSN och skicka bilderna från i fredags? :-)

    2008-10-01 | 11:13:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: